Kompetent og professionel rådgivning

Vi klarer det kedelige papirarbejde for dig, så du kan fokusere på din forretning. Har du brug for økonomisk og administrativ vejledning?
Så er du kommet til det rette sted. Vores eksperter har mere end 30 års erfaring med rådgivning af små og mellemstore virksomheder i Danmark, og sætter en ære i, at yde en god service for vores kunder.

Vi rådgiver om alt fra A-Z

  • Stiftelse af selskaber
  • Oprettelse af enkeltmandsfirmaer m/k
  • Bogføring
  • Budgetter
  • Økonomisk tjek af virksomheden
  • Erklæringer
  • Omstruktureringer, spaltning, fusioner
  • Moms og afgifter
  • Ændringer af vedtægter, adresse, direktion, bestyrelse mm
  • Selskabsskat
  • Indberetninger til Skat
  • Investeringsrådgivning
  • Køb/salg af virksomhed
  • Likvidation
  • Planlægning af den 3. alder
  • Regnskab
  • Revision
  • Skatterådgivning
  • Genoptagelser

Første time er altid gratis